داده نگاران دیاموند

چگونه سئو کسب و کار شما را متحول میکند؟


  • چگونه سئو کسب و کار شما را متحول میکند؟

اگر شما یک کسب و کار هستید، داشتن استراتژی سئوی همیشگی برای موتورهای جستجو برای شما فواید خاصی به همراه خواهد داشت. برای اولین بار در تاریخ بازاریابی کاربران نیت واقعی خود را از طریق کلماتی که در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند، بیان مینمایند و بیش از هر زمان دیگری از قبل شما میتوانید تلاش‌های سئو خود را به عنوان یک کانال بازاریابی، اندازه گیری کنید. با اینکه موتورهای جستجو برای فهرست کردن صفحات شما از شما پولی دریافت نمی‌کنند، برنامه ریزی و اجرای سئو در سازمان شما قطعا رایگان نیست. شما نیاز دارید که زمان، پول و منابع را برای انجام این کار به شکل درست، هزینه نمایید. خبر خوب این است که این کار به شما برای رسیدن به یک قله مرتفع در بازاریابی کمک می‌کند. سئو مخاطبان هدف بیشتری برایتان جذب می‌کند و تاثیر تلاش‌های شما را به صورت میزان بازگشت سرمایه اندازه گیری میکند. هر روز و هر ثانیه محتواهای بیشتری در وب به نمایش در می آید و مشتریان شما برای یافتن نتیجه درست نیاز به موتور جستجو دارند در واقع هر چه وب بزرگ‌تر شود، میزان استفاده از موتورهای جستجو نیز بیشتر خواهد شد، مردم برای یافتن پاسخ سوالات خود جستجو می‌کنند. برای خرید یک محصول، برای یافتن مکانی برای غذا خوردن، برای رزرو سفر خود، برای خواندن اخبار، هر کاری که در دنیای اینترنت انجام می‌دهید با جستجو آغاز خواهد شد و دیگر تنها با کامپیوتر خانواده انجام نمی‌پذیرد.

انفجار موبایل ها و تبلت های متصل به اینترنت به این معنی است که ما به جستجو در هر جای جهان دسترسی داریم، چیزی که مردم جستجو می‌کنند، نمایانگر نیت‌های آنهاست یا کارهایی که قصد انجام آن را در زمان معینی دارند و این به صورت سنتی جام مقدس تحقیقات بازاریابی محسوب می‌شود. اگر کسی عبارت زیر را جستجو نماید یا به عنوان بازاریاب بسیار آسان است که بدانیم، بدنبال چه هستند. نقش موتورهای جستجو انطباق عبارت های جستجو شده با بهترین صفحات با موضوع مرتبط است و اگر شما دوربین می‌فروشید، به این معنی است که میتوانید محتوای مرتبط ایجاد کنید که نیازهای جستجوگر را در زمان درست مرتفع نماید.

اساسا سئو گوگل می‌تواند یک جریان از کاربران هدف و ترافیک های هدف دار که احتمالا به دنبال آن هستید را فراهم نماید. اما بیش از آن، یکی از بزرگترین فواید بهینه سازی موتورهای جستجو قابلیت اندازه گیری نتایج شماست. شما از داده های آماری وبسایت خود برای یافتن اینکه چقدر در جذب مخاطبان موتورهای جستجو موفق هستید می‌توانید بهره بگیرید و می‌توانید ببینید که اعمال آن کاربران آیا در راستای اهداف کسب و کار شما است یا خیر.

شما میزان تاثیر داشتن محتوای خود را در جهت جذب و پیشروی کاربران، از طریق قیف فروش میتوانید کارهایی را که در سایت شما و ورای آن انجام می‌دهند و انجام نمی‌دهند را اندازه بگیرید. با اتصال دلار و سنت واقعی به هر عمل که با یک جستجوی ساده آغاز خواهد شد، شما واقعا قادر خواهید بود که از طریق کانال سئو بازگشت سرمایه را اندازه گیری نمایید.

-یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

قبل از اینکه وب‌سایتتان را بهینه کنید باید موارد بهینه‌سازی را بشناسید یافتن کلمات کلیدی صحیح و متمرکز کردن تلاش‌های سئو بر روی آن‌ها چالش‌ برانگیز است، اما خوشبختانه داده‌های زیادی در اینجا وجود دارند که به همراه یک رویکرد ساختار یافته می‌توانند برای جستجوی کلمه‌ی کلیدی استفاده شوند. کلمات کلیدی مواردی هستند که کاربر در موتور جستجو وارد می‌نماید موتورهای جستجو نظیر بینگ و گوگل به دنبال مرتبط ‌ترین نتایج مربوط به جستجوی شما می‌روند و در این راه از اطلاعاتشان درباره‌ی شما و کل محتوای موجود در اینترنت استفاده می‌کنند، اما باید به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو برای یافتن خواسته‌های کاربر تلاش زیادی را انجام می‌دهند، مگر اینکه همه چیز به روشنی بیان شده باشد. شاید به همین دلیل است که چندین بار مجبور شده‌اید پس از یک جستجوی نامفهوم یک جستجو با توصیف بیشتر را انجام دهید. شما یک کلمه‌ی کلیدی را امتحان می‌کنید اما چیزی که به دنبالش هستید را به دست نمی‌آورید پس سعی می‌کنید دقیق‌تر شده و توصیف بهتری از خواسته‌ی خود داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت مردم سرتاسر دنیا انواع و اقسام کلمات کلیدی را هر ثانیه، هر ساعت و هر روز تایپ می‌کنند و برای ما مهم است که بتوانیم موارد تایپ شده را بشناسیم، تا امکان بهینه‌سازی صفحاتمان در پی جستجوی آن کلمات به وجود بیاید.

جستجوی کلمه‌ی کلیدی رسمی یکی از مفاهیم کلیدی سئو است که می‌تواند در راستای شناسایی جستجوهای افراد به ما یاری برساند. همچنین دوره‌ی تناوب جستجوها میزان ارتباط آن موضوعات با اهداف کسب ‌و کار و میزان رقابتی بودن آن عبارات برای افزایش رتبه در گوگل نیز بدین شکل حاصل می‌شود. بیایید نمونه‌ای را بررسی کنیم فرض کنید شما ماشین می‌فروشید! شاید فکر کنید کلمه‌ی کلیدی ماشین می‌تواند برای افزایش رتبه‌ی شما مناسب باشد، اما اگر اندکی جستجو در مورد کلمه‌ی کلیدی انجام دهید احتمالاً این کلمه را به فهرست‌تان راه نخواهید داد.

اگرچه این کلمه به میزان زیاد در موتورهای جستجو تایپ می‌شود اما به میزان ارتباط آن فکر کنید، یک کاربر به چند دلیل می‌تواند عبارت «ماشین» را در موتور جستجو تایپ کند. شاید آن‌ها به دنبال ماشین اسباب‌بازی یا مکانی برای تعمیر و اجاره‌ی ماشین بگردند.

صدها مورد مختلف که امکان دارد هیچ ربطی به خرید ماشین نداشته باشند. همچنین تمام افراد هم‌صنفتان می‌خواهند با استفاده از کلمه‌ی کلیدی ماشین به افزایش رتبه‌شان در موتور جستجو بپردازند. این اصطلاح بسیار رقابتی است عبارتی نظیر «خرید ماشین کارکرده‌ی تویوتا کمری 2010» زیاد در گوگل تایپ نمی‌شود، اما بسیار مرتبط و دقیق بوده و خیلی هم رقابتی نیست. کلمات کلیدی نظیر این مورد در انتها به فهرست‌تان راه پیدا خواهند کرد تا بهینه‌سازی شوند.

حال که اطلاعات بیشتری در مورد کلمات کلیدی و جستجوی آن‌ها داریم بهتر است در مورد برنامه‌ریزی صحبت کنیم یک برنامه‌ی موثر برای جستجوی کلمه‌ی کلیدی شامل رویکردی ساختاریافته و منطقی می‌شود که در انتها شناسایی کلمات کلیدی مورد استفاده برای محتوای وب‌سایت را در پی خواهد داشت. در نهایت برنامه‌ی جستجوی کلمه‌ی کلیدی داده‌های مورد نیاز برای تصمیم‌گیری در مورد کلمات کلیدی بهینه و خوب را به شما خواهد داد و مرتبط ‌ترین و سودرسان ‌ترین کلمات کلیدی که مختص کسب‌وکارتان هستند از این طریق حاصل می‌شوند با توجه به میلیاردها جستجو که در هر ماه جستجو می‌شوند مهم است که اهداف جستجوی کلمه‌ی کلیدی، مواردی که به دنبالش هستیم و نحوه‌ی جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها را درک کنیم تا بتوانیم برای وب‌سایتمان تصمیم‌گیری کنیم.

 

 

پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی دیاموند از طریق ای دی تلگرام زیر به صورت 24 ساعته پاسخ گوی شما عزیزان می باشد
@dndsupport